مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: در دولت مردمی سیزدهم تعداد مشترکان صنعتی گاز در استان همدان ۲۷ درصد افزایش یافته است.

مجید الهیاری گفت: در دولت مردمی سیزدهم بیش از ۹۰۰ واحد تولیدی، خدماتی و صنعتی در استان همدان گازرسانی شد که این تعداد معادل ۲۷ درصد کل تعداد مشترکان در این حوزه را تشکیل می‌دهد.

او با اشاره به وجود چهار هزار و ۴۳۰ مشترک واحد صنعتی در سطح استان همدان، گفت: از این تعداد ۴۹ مشترک سی‌ان‌جی و چهار مشترک مربوط به نیروگاه است.

این مسئول، گازرسانی به واحد‌های تولیدی، خدماتی و صنعتی را یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های دولت سیزدهم دانست و گفت: در این دولت ۹۳۸ واحد گازرسانی شد که نزدیک به ۲۷ درصد مشترکان را شامل می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: تا پیش از دولت شهید رئیسی سه هزارو ۴۰۰ واحد صنعتی از نعمت گاز طبیعی برخوردار بودند.

الهیاری گفت: بیشتر مشترکان گاز در بخش صنعت با تعداد هزار و ۶۶۲ مشترک مربوط به شهرستان بهار است.

او گفت: بعداز شهرستان بهار، شهرستان‌های همدان، ملایر، تویسرکان، کبودرآهنگ، نهاوند، رزن، درگزین، اسدآباد و فامنین به ترتیب بیشترین مشترک و خدمات گازرسانی را در حوزه صنعت دارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: در طول ۲ ماهه نخست سال‌جاری ۶۷۰ میلیون مترمکعب گاز از خطوط انتقال گاز استان همدان برداشت شده است.

الهیاری گفت: در ۲ ماه ابتدایی سال گذشته ۷۳۲ میلیون مترمکعب گاز طبیعی از خطوط انتقال گاز برداشت شده بود که در مدت مشابه سال‌جاری این عدد به ۶۷۰ میلیون مترمکعب رسید و کاهش ۹ درصد را به دنبال داشته است.

او برداشت گاز طبیعی از خطوط انتقال گاز استان در فروردین سال‌جاری را به میزان ۳۷۹ میلیون مترمکعب عنوان کرد و گفت: این میزان برداشت نسبت به اردیبهشت بیشتر بوده که باتوجه به سردی و برودت هوا افزایش مصرف را به همراه داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت ماه بیش از یک هزار و ۵۰۰ مشترک گاز به تعداد مشترکان استان افزوده شد که بیشترین مشترک مربوط به شهرستان‌های همدان، ملایر و نهاوند بوده است.

الهیاری گفت: در حال حاضر نزدیک به ۶۸۵ هزار مشترک در استان همدان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار